addthis

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Εκδορείς η σελίδα είναι κοινότητα, έπρεπε να έχεις πεθάνει τόσο καιρό κάνατε κατακρεούργηση το ατομικών δικαιωμάτων.Την ψυχική μου γαληνή ,ψυχική οδύνη και ότι πιο κτηνώδες υπάρχει ,με βασανίσατε αλύπητα μέσα στο σπίτι μου κάνοντας διατάραξη οικιακής ειρήνης.Με

Εκδορείς η σελίδα είναι κοινότητα, έπρεπε να έχεις πεθάνει τόσο καιρό κάνατε κατακρεούργηση το ατομικών δικαιωμάτων.Την ψυχική μου γαληνή ,ψυχική οδύνη και ότι πιο κτηνώδες υπάρχει ,με βασανίσατε αλύπητα μέσα στο σπίτι μου κάνοντας διατάραξη οικιακής ειρήνης.Με εκδιώξατε σαν αγρίμι να με δολοφονήσετε με το γάντι κάνοντας πλύση εγκέφαλου και εικονικές ψυχοσωματικές εκτέλεσης .Δολοφόνοι του λόγου και της ατομικής ελευθερίας μου, κατά εμού 6 χρόνο  με 3250 μέρες κόλαση φυλακή μπλοκάρισμα ,μετατρέποντας την σελίδα σε κολαστήριο Εγκληματείτε κάνω αυτό έγκληση για κτηνώδη βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Κάνης κατάχρηση παρακώληση ατομικής αλληλογραφίας και κάθε  επικοινωνίας είσαι εγκληματίας βασανιστής .Ζητώ την ποινική δίωξη σου και όχι με την συγκάλυψη και την ασυλία να με βασανίζεται απάνθρωπα και κτηνώδη Ζήτω την δίωξη σας από το facebook και γενικά από όλο το διαδίκτυο,είσαστε ικανή για τα πάντα .να τιμωρηθεί ο αρμόδιος και υπεύθυνος του facebook που γνώριζε τα πάντα ,Ας δικάσει ο καθένας τον εαυτό του μονός του εάν έχει ίχνος ανθρώπινης συνείδησης?

ντροπη σας

μασ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου