addthis

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Σας προκαλώ και ζητώ αυτά που σας έχω γράψει ,εάν έχετε αντίθετη γνώμη να βγείτε τώρα δολοφόνοι με το γάντι, κατά εμού και να το διαδώσετε στο διαδίκτυο ότι δεν είναι όπως τα γράφω Αυτά έχω βιώσει στο κολαστήριο του facebook επί 6 χρόνια κόλασης Είναι δολοφόνοι με το γάντι επειδή έχω σελίδα (Κοινότητας ) .Όχι στη βία

Σας προκαλώ και ζητώ αυτά που σας έχω γράψει ,εάν έχετε αντίθετη γνώμη να βγείτε τώρα δολοφόνοι με το γάντι, κατά εμού και να το διαδώσετε στο διαδίκτυο ότι δεν είναι όπως τα γράφω Αυτά έχω βιώσει στο κολαστήριο του facebook επί 6 χρόνια κόλασης Είναι δολοφόνοι με το γάντι επειδή έχω σελίδα (Κοινότητας )  Όχι στη βία λένε όλοι και είναι η πρώτη που την εφαρμόζουν .Είναι όλοι συνένοχοι. Τα ιδία μου κάνουν επί 6 Χρόνια η βασανιστές του FACEBOOK Του έχω γράψει εκατομμύρια φορές,και ποτέ κανένας αρμόδιος και υπεύθυνος δεν έκανε ποτέ κάτι να σταματήσει αυτή η ψυχική βία ,σε καθοδηγούν .Με την πλύση εγκεφάλου και την ψυχική βία στην αυτοκτονία .Καταγγέλλω τον ίδιο τον αρμόδιο ,που αδιαφορεί ακόμα ,λες και είμαι κτήνος .Είμαι χρήστης του facebook και ζητώ τα του νομού,περί ψυχικής βίας διατάραξη οικιακής ειρήνης ,ηλεκτρονική παρενόχληση,και αμέτρητες χιλιάδες ναζί καψώνια κάθε λεπτό.Έχω να κοιμηθώ χρόνια ,με έχουν καθήλωση 4 χρόνια,και συνεχίζουν μέχρι  τελικής εξόντωση μου?

Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου