addthis

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω τόσο εγώ όσο και όλη η ανθρωπότητα .Να απαλλαγούμε από εσάς τους ρατσιστές ,και τον κάθε ανίκανο Καλώ τον κάθε υπεύθυνο και υπόλογο του Facebook,και ζητώ τώρα την παραίτηση τον υπευθύνων γεια την ομάδα και βοήθεια εντολέα.Ζητώ σε κάθε αρμόδιο και ανίκανο στον τομέα βασανισμού ,που με βασανίζουν επί 4 χρόνια ρατσιστικά φασιστικά και άλλα τα οποία τα γνωρίζεις mark ,πολύ καλά την δίωξη τους και την καταδίκη τους στα ποινική δικαστήρια ,γεια κτηνωδία και απόπειρα τελικής εξόντωσης ,κατά εμού μου με την πλύση εγκεφάλου με έχουν φτάσει σε ακραίες ανεπιθύμητες καταστάσεις.?

Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω τόσο εγώ, όσο και όλη η ανθρωπότητα .Να απαλλαγούμε από εσάς τους ρατσιστές ,και τον κάθε ανίκανο Καλώ τον κάθε υπεύθυνο και υπόλογο του Facebook,και ζητώ τώρα την παραίτηση τον υπευθύνων γεια την ομάδα και βοήθεια, εντολέα.Ζητώ σε κάθε αρμόδιο και ανίκανο στον τομέα βασανισμού ,που με βασανίζουν επί 4 χρόνια ρατσιστικά φασιστικά και άλλα τα οποία τα γνωρίζεις Μark ,πολύ καλά την δίωξη τους και την καταδίκη τους στα ποινική δικαστήρια ,γεια κτηνωδία και απόπειρα τελικής εξόντωσης ,κατά εμού μου με την πλύση εγκεφάλου με έχουν φτάσει σε ακραίες ανεπιθύμητες καταστάσεις.?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου