addthis

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Σταματώ γιατί καταπατήσατε και με βασανίσατε σαν ζώο Τώρα τέρμα σας καταγελώ γεια κακούργημα με εγκληματική δολοφονική ενέργεια με έτοιμο ναζί σχέδιο .Ντροπή σας μου γράψατε στους τοίχους συνθήματα και με απειλείτε με βασανίζετε να σας δηλώσω γεια να μου κάνετε φρόνημα χούντα είσαστε και χειρότερη.Αίσχος,μου έρχεται κάνη μεγάλο κακό και σας έχουν μέχρι να με εξοντώσετε ζητώ την φυγή σας και την καταδίκη την ψυχική οδύνη ναι όλα αυτά που μου έχετε προκαλέσει βασανιστές είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι η μετοχή να με πετάτε καθάρματα τώρα ζητώ δικαίωση

τώρα τέρμα σας καταγελώ γεια κακούργημα με εγκληματική δολοφονική ενέργεια εμώ έτοιμο ναζί σχέδιο .Ντροπή σας μου γράψατε στους τάχους συνθήματα και με απειλείτε με βασανίζετε να σας δηλώσω γεια να μου κάνετε φρόνημα χούντα είσαστε και χειρότερη.Αίσχος,μου έρχεται κάνη μεγάλο κακό και σας έχουν μέχρι να με εξοντώσετε ζητώ την φυγή σας και την καταδίκη την ψυχική οδύνη ναι όλα αυτά που μου έχετε προκαλέσει βασανιστές είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι η μετοχή  να με πετάτε καθάρματα τώρα ζητώ δικαίωση  ντροπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου