addthis

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

(38) SOS–STOP…Τέρμα Σταματώ την σελίδα μέχρι να μπορέσω να γλυτώσω από την χούντα τον φασισμό και απάνθρωπα βασανιστήρια διότι αυτά τα καθάρματα έκαναν σαν μανιασμένη ταύροι,η βρομιάρηδες τα βρομοσκυλα.Με ναζί φασιστικά βίαια

     Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Εάν ήταν έτσι οι κοινωνία θα είχαμε καταντήσει ζεύγλα ο ένας θα κτυπούσε τον άλλον σας αυτά τα καθάρματα που μου έγιναν πληγή στην ψυχή και στο σώμα SOS

SOS–STOP…Τέρμα Σταματώ την σελίδα μέχρι να μπορέσω να γλυτώσω από την χούντα τον φασισμό και απάνθρωπα βασανιστήρια διότι αυτά τα καθάρματα έκαναν σαν μανιασμένη ταύροι,η βρομιάρηδες τα βρομοσκυλα.Με ναζί φασιστικά βίαια
ψυχοσωματικά βασανιστήρια .ντροπή αυτή η κτηνωδία Τελικά η κατάσταση δεν παραμένει όπως ήταν αλλά επιδεινώνετε με μίσος εκδίκηση και εγκληματική βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Μπορείτε να διανοηθείτε ότι τα χρόνια αυτά της κτηνωδίας και του φασισμού,βάση μέσο ορό ενός καθημερινού χρήστη ξεπερνούν τα 30 χρόνια εγκληματικά βασανιστήρια .Είμαι άνθρωπος δεν αντέχω,και δεν θα ανεχτώ ποτέ από τα καθάρματα να συνεχίσουν την εξόντωση μου και ο σκοπός τους είναι η εξόντωση μου που μου έχουν προξενήσει προβλήματα κυνικότητας και αλλά χειρότερα.Γράφω πάντα αυτά που βιώνω καθημερινά ενημερώνοντας το f/b αυτά αλλά δίστιχος ποτέ δεν πηρέ ο κάθε αρμόδιος και υπεύθυνος καμία θέση καμία κίνηση .Πλήρη ανικανότητα .ζητώ την φυγή αυτόν τον ανωνύμων και διεστραμμένων βασανιστών,να φύγουν παντελώς από κοντά μου Είμαι άνθρωπος σας καταδικάζω διότι με βασανίζετε χρόνια μέρα νύχτα εβδομάδες, στην φυλακή τα χουντικά ο φασισμός ο ναζισμός,που χρησιμοποιούν. Ζητώ την φυλάκιση τους, Εάν ήταν έτσι οι κοινωνία θα είχαμε καταντήσει ζεύγλα ο ένας θα κτυπούσε τον άλλον σας αυτά τα καθάρματα που μου έγιναν πληγή στην ψυχή και στο σώμα SOS

http://photomihalis.blogspot.gr/2013/09/sosstop.html

SOS–STOP…Τέρμα Σταματώ την σελίδα μέχρι να μπορέσω να γλυτώσω από την χούντα τον φασισμό και απάνθρωπα βασανιστήρια διότι αυτά τα καθάρματα έκαναν σαν μανιασμένη ταύροι,η βρομιάρηδες τα βρομοσκυλα.Με ναζί φασιστικά βίαια 
 ψυχοσωματικά βασανιστήρια .ντροπή αυτή η κτηνωδία Τελικά η κατάσταση δεν παραμένει όπως ήταν αλλά επιδεινώνετε με μίσος εκδίκηση και εγκληματική βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Μπορείτε να διανοηθείτε ότι τα χρόνια αυτά της κτηνωδίας και του φασισμού,βάση μέσο ορό ενός καθημερινού χρήστη ξεπερνούν τα 30 χρόνια εγκληματικά βασανιστήρια .Είμαι άνθρωπος δεν αντέχω,και δεν θα ανεχτώ ποτέ από τα καθάρματα να συνεχίσουν την εξόντωση μου και ο σκοπός τους είναι η εξόντωση μου που μου έχουν προξενήσει προβλήματα κυνικότητας και αλλά χειρότερα.Γράφω πάντα αυτά που βιώνω καθημερινά ενημερώνοντας το f/b αυτά αλλά δίστιχος ποτέ δεν πηρέ ο κάθε αρμόδιος και υπεύθυνος καμία θέση καμία κίνηση .Πλήρη ανικανότητα .ζητώ την φυγή αυτόν τον ανωνύμων και διεστραμμένων βασανιστών,να φύγουν παντελώς από κοντά μου Είμαι άνθρωπος σας καταδικάζω διότι με βασανίζετε χρόνια μέρα νύχτα εβδομάδες, στην φυλακή τα χουντικά ο φασισμός ο ναζισμός,που χρησιμοποιούν. Ζητώ την φυλάκιση τους, Εάν ήταν έτσι οι κοινωνία θα είχαμε καταντήσει ζεύγλα ο ένας θα κτυπούσε τον άλλον σας αυτά τα καθάρματα που μου έγιναν πληγή στην ψυχή και στο σώμα  SOS
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/09/sosstop.html

(38) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου