addthis

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Λήψη ως συμπιεσμένο αρχείο ΟΧΙ άλλο φασισμό βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .είσαστε ψεύτες δεν λειτουργεί τίποτα; Που είναι η οικογενειακή βοήθεια που η ασφάλεια των χρηστών.Με βασανίζετε 4 χρόνο με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και να βρίσκομαι στο θάλαμο 7 γεια τα βασανιστήριο;α μέρα νύχτα μου έχετε από τα πολλά ναζί λεκτικούς,έχουν σπάσει τα νύχια τα δάχτυλα .μου δημιουργήσατε προβλήματα κυνικότητας με κινάγατε με έτυμοι φόρμα να μου κάνετε φρόνημα.Με κινάγατε με άτιμοι φόρμα να μου σχηματίσετε φρόνημα μέρα νύχτα.Με έχετε καταδικάσει με 3157 μέρες πάντα με ψευδή κατηγορία ,και μετά γεια να πάρω την σελίδα ,μου ζητάτε να Κάνο δήλωση μετάνοιας Με βασανίζατε 47 μέρες κτήνη μέρα νύχτα γεια ένα κωδικό .Χιλιάδες ώρες βασανιστήρια προσβολή αδιαφορία ναζισμό τραμπουκισμό. Καταδικάζω το facebook.και κάθε αρμόδιο ανίκανο να σταματήσει αυτήν την απάνθρωποι κτηνωδία Είμαι άνθρωπος με βασανίζετε μέρα νύχτα σαν ζώο και συνεχίζετε αλύπητα και ασταμάτητα.Ζητώ την καταδίκη σας

γγγ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου